Reaktywacja Blogga

                        Reaktywacja Blogga


 Witajcie kochani. Dawno mnie nie było. Zajęta gonitwą za przyszłą emeryturą, nie miała,m dla was zbyt dużo czasu. Jako, że zrobiło się luźniej, postanowiłam zawalczyć o to aby bloogi, kanały, facebooki były moim etatem. Założyłam również konto na patronite ale czekając jeszcze na zatwierdzenie, dopinam sprawy na ostatni guzik. Bardzo chcę do was wrócić. Tworzyć dla was. Pokazywać wam wiele inspirujących rzeczy. Wachlarz się powiększył ponieważ oprócz strikte kosmetologii i rzeczy z tym związanych, oprócz tematyki, którą widzicie na Youtube.com/ kosmetyka89 powstało kolejne odnóże. Odnóże dla osób zainteresowanych parapsychologią, hipnozą, numerologią i wszelkimi tematy związanymi z rozwojem osobistym i duchowym. Na początku próbowałam dodać to do naszej znanej struktury ale pomyślałam, że będzie się do gryzło wszak nie każdy kto lubi malować paznokcie i uczyć się tego robić- chce wiedzieć co to jest regresja czy koło reinkarnacyjne. Postanowiłam więc podzielić. Inspirujące rzeczy jak paznokcie, makijaże, wycieczki i inne znajdziecie po staremu. Rozwój duchowy przeszedł pod nazwę Twojeuniversum. Jest osobny bloog, osobny kanał, osobny e-mail. Mam nadzieję, że to wszystko ogarnę. 

Tak czy siak, postanowiłam, że reaktywuje blog nailkosmetisch. Tęskniłam. 

Jest takie przysłowie: Jeśli chcesz sprawdzić czy ktoś Cię kocha- wypuść go. Jeśli wróci to znaczy, że jest on odpowiedni dla Ciebie. 

Cofnijmy się w czasie. Pamiętam pierwszy filmik, który dla was nakręciłam. Ok 13 lat temu. Szmat czasu. Wtedy młodziutka ja- ledwo po maturze chciałam coś tworzyć. Wtedy właśnie powstała marka Nail Art Kosmetisch. Ta nazwa jako firma została wpisana po ok 10 latach! Ale jaja! Już 13 lat nazwy a 3 lata firmy. Przez te 13 lat nie obijałam się. Jako że uczyłam się paznokci 13 lat temu- są to obecnie metody dziś przestarzałe.  Dzisiaj- poszliśmy do przodu. Ja poszłam do przodu. Moja wiedza również poszła do przodu. 13 lat temu nie miałam pojęcia o niczym. Następnie uzupełniłam wiedzę o przedłużanie. To był akryl pamiętacie? 

Mniejsza z tym. 


WRACAM!!!!!!!!!! 

Ach, tęskniłam. 

Kochani. Będę starać się aby social media w tym dwa kanały były moją pracą bo przez te 13 lat, które błąkałam się po świecie uświadomiły mi- że właśnie to lubię najbardziej. To od czego zaczęłam. Musiałam błąkać się 13 lat po świecie aby w końcu wiedzieć co chcę robić. Nieźle nieprawdaż? 

Damy radę. Krok po kroczku zaczynamy od nowa :)

Komentarze

Popularne posty