Mini Haul Grudzień 2013 r.

Witajcie kochani.
Całkiem niedawno pozwolono mi w końcu wstać z łóżka....Po półtora-mięsięcznym leżeniu człowiek pragnie tylko jednego- wolności. Oznaczało to spacer a spacer zawsze u mnie oznacza....zakupy! Co za radość! Wprawdzie nie mogę poszaleć jak kiedyś aczkolwiek samo wyjście z domu na dłużej niż droga z domu do auta to istne szaleństwo. A więc co dorwałam oprócz kilku prezentów pod choinkę? 
Oczywiście wpadłam do Rossmana a w nim:
Lakier Sally Hansen Xtreme wear odcień 140 Rockstar Pink
Jest to lakier brokatowy mieniący się na piękne odcienie fioletu, różu, drobinek złota i odcieni niebieskiego i czerwieni.Zdjęcia nie oddają tego odcienia tak pięknie jak wygląda on na żywo. Kiedy zobaczyłam go przypadkowo na półce -zakochałam się!Jest cudny! Wiem, że ten sam efekt ( a może i lepszy) uzyskałabym robiąc taki lakier samodzielnie ale nie mogłam się oprzeć. Nawet dość wysoka cena mnie nie przestraszyła. Cena w Rossmanie to ok 14 zł. Cena na allegro oczywiście jest o 50 % niższa (bez przesyłki).



W Rossmanie szukałam czegoś wybielającego. Jako że w promocji (9,90zł) była pasta Blend-a-Med  3D white luxe- zdecydowałam się że ją przetestuję. Może akurat pozytywnie mnie zaskoczy??
Rossman w naszych okolicach zaczyna się od miniatur kosmetyków. Nie wiem dlaczego ale zawsze lubię podejść i podpatrzyć co miniaturowego ma sklep do zaoferowania. Tym razem rzuciło mi się w oczy coś o czym wiecznie zapominałam zabierać ze sobą do pracy.Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w swojej torebce nie tylko czerwoną szminkę ale również właśnie taki zestaw, który nie kosztuje dużo ( 3 zł) a uratować może niekiedy życie..... 


Kolejne zdobycze są z całkiem innego miejsca jednakże również lubianego tj. KIK. Będąc przecież nieopodal- musiałam tam zajść. Pominę chwaleniem się bluzką z koronką w rozmiarze 48 ale nie pominę słodkich świątecznych ozdób włosów i uszu. Otóż robi się mega świątecznie! Za 4 zł. możemy zakupić kolczyki w kształcie bombek. U mnie jest to wersja bez zielonej wstążeczki. Są jeszcze do wyboru kolczyki bałwanki i inne...
Oprócz tego dorwałam jeszcze spinki, które mają mini dzwoneczki w odcieniach świątecznych (koszt również 4 zł).

Ostatni sklep o jaki zahaczyłam to biedronka. Uwielbiam ich mini perfumy do torebki jednakże często sklep zmienia asortyment i musimy na nowo szukać nowych zapachów co mnie strasznie irytuje. Niestety i tym razem sklep zmienił asortyment perfum i musiałam wybrać dla siebie coś nowego. Tym razem jest to zapach Euferis. Może nam się wydawać, iż zapach na ciele szybko zanika jednakże na ubraniach utrzymuje się on dłużej. Koszt za 15 ml to ok 6,99 zł.
Kochani nie zapomnijcie odwiedzić mnie na oficjalnej stronie www.nailkosmetisch.npx.pl, na fejsiku www.facebook.com/kosmetyka89 (to właśnie tam pojawiają się zapowiedzi filmów, zdjęć, artykułów itp) oraz na You tube! www.youtube.com/kosmetyka89. Do zobaczenia w necie!


Komentarze

Popularne posty