Makijaż dzienny bez cięcia filmu


Makijaż dzienny bez cięcia filmu


Bardzo często lubię słuchać, kiedy to Panie mówią ile zajmuje im poranny makijaż. Często jest on ograniczony do aż 5 minut. U mnie niestety 5 minut to wklepanie samych baz i ew. położenie cieni na oczy. Ile tak na prawdę zajmuje mi makijaż dzienny?? Co po kolei nakładam aby nie tylko zaoszczędzić czas ale również cieszyć się fajnym makijażem?? Dzisiaj mam dla was film, w którym nie tylko bez cięcia filmu pokażę wam codzienny standardowy makijaż ale również zdradzę wam kilka swoich sekretów, bez których dosłownie nie mogę wyjść z domu. Na koniec filmu mam dla was małą niespodziankę...Ktoś dla mnie ważny chce wam coś powiedzieć. Zapraszam na film już teraz





Kosmetyki których najczęściej używam:

Bazy: Na twarz-Matująca Bell i Matująca Kobo, Pod cienie- Kobo, Hean
Podkłady: Matujący Kobo, Do cery tłustej i mieszanej Revlon
Pudry: Transparentny Bell, Sypki Transparentny Glazel Visage, Fixer Sypki Glazel Visage, W kamieniu matujący Kobo
Róże: Joko, Inglot
Brązery: Kuleczki Avon, W kamieniu Kobo
Rozświetlacze: My secret, Kobo
Kamuflaże: Kobo, Catrice
Do brwi: Paleta matowych cieni Glazel Visage
Cienie: Kobo, Inglot, Glazel Visage, My secret palety współtworzone z P. Danielem Sobieśniewskim,
Kredki: Żelowa Avon, My secret
Tusze do rzęs: Avon, Rimmel, Maybelline
Zalotka: Ellite
Usta: Golden Rose, Vipera, Bourjois, Rimmel

Komentarze

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak kiedyś nie wiedziałam jak mam się malować na co dzień, ale w końcu znalazłam złoty środek. Jestem zdania, że każda z nas musi odnaleźć swoje ulubione kosmetyki. Ja teraz jestem zachwycona kosmetykami do ciała od https://eveline.pl/cialo i muszę przyznać, że faktycznie są one bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty