Kosmetyka89 na Planie do Wideo klipu Niki & Safa Werap


Kosmetyka89 na Planie do Wideo klipu Niki & Safa Werap


Uwielbiam malować nie tylko siebie ale przede wszystkim innych. Staram sie jak najbardziej dopasować się do oczekiwań znajomych, którzy przychodzą na makijaż. O tyle o ile makijaż Ślubny jest jednym z trudniejszych makijaży (o tym opowiem w innym artykule) to makijaże do wideo klipów również nie należą do łatwych. Zaproszono mnie na plan kręcenia teledysku głównie po to, abym przygotowała aktorów do klipu (jako wizażysta). Nie mogłam się oprzeć aby wszystko uwiecznić. Zapraszam was więc na wideo i foto relację z planu teledysku u Niki & Safa Werap Anomalia!

Jako wizażystka u Niki & Safa Werap Anomalia


Propozycję malowania ludzi dostałam o wiele wcześniej. Przez cały okres nie mogłam doczekać się aż pojawię się na planie. Oczywiście martwiłam się czy sobie poradzę, czy nie zestresuję się.... Wszak makijaże miały być artystyczne a nie dzienne czy chociażby okolicznościowe. Kiedy już aparat został zapełniony zdjęciami, nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła wam pokazać jak było na planie do wideo klipu. Bez zbędnego gadania zapraszam was na wideo i foto relację. Pokażę wam co robiliśmy na planie, jakie makijaże wykonywałam oraz oczywiście pochwalę się wam oryginalnym teledyskiem. Koniecznie musicie to zobaczyć!


Makijaże z teledysku Niki & Safa Werap Anomalia

















Kosmetyka89 Maluje!






















Niki & Safa Werap Anomalia od strony kulis!-Wideo
Anomalia widziana obiektywem kosmetyka89


















Anomalia widziana obiektywem innego aparatu














 

Komentarze

Popularne posty