Recenzja duo PERFECT your LOOK 203 SATIN


Recenzja duo PERFECT your LOOK 203 SATIN



Czy kochacie cienie do powiek tak jak ja?? Uwielbiam cienie i to każde tj. od nude po zwariowane kolory, od matt po brokaty czy pigmenty. Dzięki temu nie tylko poprawimy wygląd ale możemy stworzyć świetny, oryginalny, czasami dramatyczny czy po prostu kolorowy look. Dzisiaj jednak zajmiemy się czymś, co nadaje się jak dla mnie na co dzień. Idealna, mała paletka z idealnymi odcieniami. Czy nasza mini duo paletka jest warta zakupu? Co myślę na temat tego produktu? Koniecznie musicie o tym przeczytać już teraz!

Duo Nude czyli coś na co dzień i.....

Jak już napisałam wcześniej, kocham cienie do powiek. To mój ulubiony kosmetyk i używam go do różnych rzeczy np do Facehart'ów. Tak czy siak mam mnóstwo cieni w kolorze aczkolwiek brakowało mi czegoś małego, nude, na co dzień co mogę schować nawet do kieszeni. Chodziło mi o zaoszczędzenie jak najwięcej miejsca w ew. kosmetyczce w podróży. Dlatego tak bardzo ucieszyłam się że dostałam do przetestowania paletkę duo PERFECT your LOOK 203 SATIN. Ogólnie w paletce znajdziemy dwa,satynowe (bardziej matowe) cienie w odcieniach brązu i lekkiego beżu. Beż ma optycznie wydobyć pewne elementy a brąz oczywiście ukryć co nie co dlatego to standardowe połączenie dla nadania głębi spojrzeniu. Opakowanie jest małe, czarne, z przezroczystym elementem na wierzchu pudełka. Kiedy opakowanie otworzymy to widzimy dwa cienie, pacynkę i lusterko, które nie ukrywam bardzo często używam. Jest bardzo poręczne i świetnie przy tym lusterku maluje mi się rzęsy. Jak producent opisuje sam produkt??


"Podwójny cień do powiek o maksymalnie nasyconym pigmentem kolorze, już po jednej aplikacji pozostawia po sobie głęboki kolor z satynowym lub matowym wykończeniem. Aksamitnie miękka i trwała formuła z jedwabiem perfekcyjnie stapia się ze skórą, gwarantując równomierną aplikację oraz trwałość przez cały dzień. Cień do powiek DUO - elektryzujące, zmysłowe i pełne głębi spojrzenie!"Czy to prawda?? Zaraz uchylę rąbka tajemnicy.....

Ogólnie połączenie cieni jest dobre. Kolory ładnie komponują się ze sobą. Jeżeli zaś chodzi o intensywność to w porównaniu z Glazel Visage, jest ona słaba aczkolwiek nie jest tragicznie. Kiedy aplikujemy kolory na powieki cienie nie osypują się, ładnie wyglądają. Uzyskujemy dzienny, fajny look (oczywiście pomijam możliwość wykonania smoky brązem). Ciemniejszy odcień możemy śmiało używać również do brwi więc mamy tutaj kolejny plus za funkcjonalność. Kolor utrzymuje nam się cały dzień. Nic nie zbiera się w załamaniach, kącikach itp (oczywiście używam bazy Kobo). Kiedy przybliżymy nos do opakowania, nie czujemy odpychającego zapachu. Jest on wręcz znikomy. Szczerze mówiąc bardzo polubiłam Duo Perfect Look 203 Satin. Jest to idealny kosmetyk nie tylko dla każdej z nas a na pewno punktuje w podróży. Uwielbiam również lusterko. Jak już napisałam wcześniej- używam go za każdym razem ponieważ jest bardzo wygodne.


Wersji kolorystycznych produktu jest aż cztery a koszt to 13 zł/ za duo. Zobacz produkt tu: Kliknij aby zobaczyć

A jakie jest wasze zdanie na temat Duo? Czy lubicie Joko?? Podzielcie się swoim zdaniem i swoimi wrażeniami.


 

Komentarze

Popularne posty