Powrót do przeszłości z Allepaznokcie


Powrót do przeszłości z Allepaznokcie


Minęło sporo czasu odkąd zaprzestałam produkcję filmów związanych z Tipsami. Wiele osób pisało z prośbami o nowe filmy aczkolwiek z żalem musiałam odmawiać. Nie zaprzestałam zdobić paznokci a całkiem niedawno zajęłam się Manicure Hybrydami.Zatęskniłam za metodą żelową i akrylową. Niestety nie mam warunków na akryl ale na żel?? Czas wrócić do Tipsomani. Po czterech latach (około) chciałam spróbować ponownie przedłużyć paznokcie i tu kolejny dylemat...co zamówić tanio, szybko i aby było dobre? Powrót do allepaznokci.Zapraszam was na Haul zakupowy wraz z króciutkim omówieniem i pierwszym wrażeniem.

Wiele się pozmieniało u Allepaznokcie ale wiele pozostało bez zmian


Dawno nie zamawiałam od allepaznokcie ale kiedy już od nich zamawiam to na potęgę! Zawsze biorę dużo produktów nie tylko dlatego, że mi potrzeba ale również dlatego, że przesyłka jest darmowa po przekroczeniu kwoty 100 zł (przelew na konto). Dodatkowy atut to taki, że za każde wydane 20 zł mamy paczuszkę ozdób gratis. Trzeci powód to bardzo szybka przesyłka tj. tym razem produkty zamówiłam w piątek po południu a we wtorek z samego rana kurier zapukał do drzwi. Tutaj nie mogę się do niczego przyczepić. Każdy sklep powinien w ten sposób działać. Dodatkowo możemy monitorować paczkę (gdzie jest), dostajemy mnóstwo potwierdzeń zamówienia jak i informację o zmianie statusu zamówienia (np. zamówienie realizowane, przekazane do wysłania itp). Sami musicie zobaczyć jak sklep działa. Jednym słowem na pewno będziecie zadowoleni.

To co zamówiłam to produkty uzupełniające mojej kolekcji "Tipsiarskiej". Jedyne czego mi brakowało to płyny (dbałość o higienę), żele (konieczne trio czyli cover, white i clear), primer i kilka produktów dodatkowych. Koniecznie musicie przeczytać co zamówiłam i po co.

Żele do Tipsów- white, clear i do french

Na początek zamówiłam małe pojemności żeli tj. 5 ml żelu białego, 15 ml clear i 15 cover który coverem ogólnie nie jest. Nie ukrywam że zamówiłam aby było najtaniej jak się da. Jedynie na czym nie można oszczędzać to żel clear w moim przypadku IBD. Martwiłam się jak pogodzę IBD z innymi żelami. Czy wszystko będzie się trzymać? Wszak każdy wie że IBD posiada w swojej ofercie jedynie żele trzy fazowe czyli takie, gdzie wymagane są inne produkty IBD aby stylizacja się udała. M.in powinnam zakupić Bonder (żel podkładowy) do mojego IBD clear. Martwiłam się ponieważ mało że nie mam Bondera, to jeszcze primer zamówiłam najtańszy (z allepaznokcie) i do tego bezkwasowy. Miałam na myśli użyć IBD jako żel podkładowy i warstwę budującą. Na szczęście stylizacja paznokci się udała (opiszę wszystko w innym artykule). White żel zamówiłam z NTN gel Bianco extra.Przyznaję że tego żelu jeszcze nie używałam. Zobaczymy czy biel jest wystarczająca jak i gęstość samego produktu. Następnie szukała covera. Niestety kiepski był wybór jeżeli chodzi o sklep allepaznokcie. Wyczytałam że nie polecają dziewczyny cover od NTN ze względu na niskie krycie. Zdecydowałam się na NATURAL FRENCH od ALLEPAZNOKCIE (15 ml).

Miałam nadzieję że będzie to cover....niestety. Lekko kryje, ładny kolor aczkolwiek rozlewa się ten żel na skórki. Przy tym żelu musimy nie tylko namachać się pędzelkiem ale również streszczać się. Najlepiej robić paznokcie po jednej sztuce. Oczywiście mam tu na myśli używanie tego żelu jako cover.

Płyny......

Płyny....mowa tutaj o płynach, dzięki którym nie tylko zadbam o higienę rąk swoich czy koleżanek ale również narzędzi. Mowa tutaj o płynach do dezynfekcji rąk i narzędzi. Zamówiłam tutaj również małe ilości w wygodnych buteleczkach z atomizerami. Są to moim zdaniem niezbędne rzeczy w stylizacji paznokci. Kolejnym płynem to Alkohol Izopropylowy. Po co? Do przemywania paznokci. Płyn ten jest lepszy od cleaner i tańszy. Wcześniej przemywałam masę zmywaczem do paznokci. Akurat tego płynu zamówiłam wielką butlę 600 ml. Takiego alkoholu nigdy nie za dużo.

Inne....


To co jeszcze zamówiłam to oczywiście klej z pędzelkiem do Tipsów. Z pędzelkiem są najbardziej wygodne i nie ma możliwości aby klej ten szybko zasechł jak w przypadku mini klejów z "dziurką" zamiast pędzelka. Nie zapomniałam o primer (płyn który zwiększa przyczepność żelu bądź akrylu do paznokci). Pokusiłam się o primer bezkwasowy mimo, iż uważam że lepszą przyczepność mamy na primerach kwasowych. Minusem primerów kwasowych jest jednak bardziej "zniszczona" płytka. Są pewnie tacy którzy uważają inaczej. Dodatkowo pokusiłam się o kapturki ścierne do frezarki, radełko do skórek, wzorniki na paznokcie. Ozdoby, jak napisałam wcześniej- dostałam w gratisie. Co do wzorników...często mam problem w wytłumaczeniu komuś co to jest one stroke i jak to wygląda. Postanowiłam wykorzystać do tego wzorniki. W ten sposób ludzie sami ocenią czy chcą one stroke a jeżeli tak to jakie, w jakich kolorach i w jakim miejscu. To świetne rozwiązanie nie tylko dla nas ale i dla klientek ponieważ mogą one szybko zobaczyć dane zdobienia.

Wszystkie produkty znajdziecie na www.allepaznokcie.pl

Komentarze

Popularne posty