Make up i pierwsze wrażenie z Joko

Make up i pierwsze wrażenie z Joko

Dzisiaj mam dla was szalenie ciekawy i długi film. Jak wiecie, całkiem niedawno dostałam paczkę testową od Joko i w filmie prezentacyjnym paczki podpowiedzieliście mi, aby zrobić dla was mini chat make up. Chodziło mniej więcej o to aby w trakcie malowania powiedzieć swoje pierwsze wrażenia z kosmetykami. Postanowiłam wykonać dla was mega długi film właśnie z odczuciami na temat kosmetyków Joko. Nie jest to recenzja (recenzje pojawią się jak tylko dłużej pomieszkam z Joko) a wprowadzenie do recenzji. Powiem co nieco nie tylko o kosmetykach ale również o moich trickach. Uwaga! Film nie posiada oprawy beauty. Zobaczycie mnie bez makijażu, bez lamp i opcji "blur". Zasiadłam w pokoju i....Zapraszam na film, który podzieliłam na dwie części tj oczy i twarz. Koniecznie musicie to zobaczyć! 





Komentarze

Popularne posty