Wielkie podsumowanie działalności Ambasadorskiej z marką Vipera

Wielkie podsumowanie działalności Ambasadorskiej z marką Vipera


Ach....I nastał ten czas kiedy jestem zmuszona napisać podsumowanie z działalności gospodarczej.Szczerze mówiąc troszkę mi smutno, że czas tak szybko zleciał. Byłam niezmiernie szczęśliwa, kiedy dowiedziałam się że zostałam Ambasadorem.Bardzo pragnęłam nim być, testować nowości, przeżyć przygodę i zapewnić wam rozrywkę.Jednak ze strony Vipera to wcale nie koniec.Jeżeli chodzi o Ambasadorów, Vipera podsumuje ich działalności i nagrodzi tych, którzy się najlepiej spisali podczas trzy miesięcznego "Stażu". Zapraszam was na Artykuł podsumowujący, w którym opiszę wam krótko o produktach które dostałam, o wrażeniach i uczuciach.Czyli wielka recenzja, wielki vloog. Uprzedzić mogę tylko, że będzie to spory tekst...polecam więc zaopatrzyć się w smaczną kawę i ew. ciastko

Czas kończyć...a może jednak nie??


Kiedy tylko dowiedziałam się o konkursie u Vipera, koniecznie musiałam się sprawdzić.W konkursie bowiem wymogiem było zrobienie makijażu bądź zdobienia paznokci.To właśnie na tej podstawie Vipera wybierała 20 Ambasadorów czyli dziesięciu Ambasadorów Make up i
dziesięciu Ambasadorów ze stylizacji paznokci.Nagrodą oczywiście było miano Ambasadora oraz zestawy do testów. Ucieszyłam się niezmiernie, że zostałam wybrana wraz z innymi, zdolnymi osobami jako Ambasadorka Manicure.Jednak na tym nie koniec...Po trzech miesiącach Vipera wybierze trzy najbardziej aktywne, zdolne Ambasadorki Manicure i nagrodzi je zestawami kosmetyków, vourcherami oraz..... możliwością wizyty w siedzibie Vipery!Do tego dochodzi
możliwość dalszej współpracy... nie ukrywam, że bycie Ambasadorem daje możliwość własnego rozwoju ale również promocji dla siebie i firmy.Daje również możliwość pokazania wam być może nieznanych kosmetyków, zapewnienie wam rozrywki i informacji na temat danych produktów oraz oczywiście inspirację poprzez oglądane tutoriale paznokciowe (w moim przypadku). Nagroda jest świetna i nie jedna z nas chciałaby mieć możliwość wygrania tak cennej nagrody. Czy to koniec Ambasadorstwa?? Być może... a być może nie? Trzymajcie za mnie kciuki a tymczasem podpowiem, że i wy możecie zostać Ambasadorami Vipera. Wystarczy śledzić firmę na fan pagu i stronie. Vipera nie zamyka drzwi...warto przynajmniej spróbować przez nie przejść. Warto przynajmniej po to aby przekonać się jakie produkty w swojej ofercie ma właśnie Vipera (Link). Czas więc przejść do drugiej części Artykułu...


Ambasadorska paczka od Vipera oraz Świąteczna paczka uzupełniająca od Vipera


W poprzedniej części troszkę was zanudziłam w lekkim vlogu.Czas więc przejść do rzeczy...Co do mnie przyszło? Co myślę o produktach? Oczywiście napiszę kilka słów po krótce. Pełne recenzje możecie przeczytać po wejściu w Menu Strony "Ambasadorka Vipera".
To właśnie tam znajdują się wszystkie zdobienia, recenzje i inne teksty związane z Viperą. Te same Artykuły znajdziecie w poszczególnych, przyporządkowanych działach
na kosmetycznej stronie Link

Jak wygląda mój ranking? Jakie produkty pokochałam? Co polecam? Koniecznie musicie to przeczytać!

Jakie lakiery najbardziej mnie porwały???

Obydwie paczki Ambasadorskie to aż 16 lakierów ( w tym set Manicure z trzema lakierami), Dwa zmywacze do paznokci (w butelce z pompką i pisaku) oraz Farbki do twarzy w "szminkach". Jest o czym pisać, co wybierać a z drugiej strony nie jestem w stanie wybrać dosłownie trzech produktów MUST HAVE z paczek. Każdy lakier ma w sobie coś, co mi się podoba. Jedne lakiery błyszczą, inne posiadają drobinki, są perłowe lub o standardowym wykończeniu. Każdy lakier nadaje się nie tylko na prezent, ale również by schować go w torebce. Jednak nie każdy lakier nadaje się do każdego zdobienia.


Lakiery które nadają się absolutnie do każdego zdobienia w tym metoda wodna czy stemple to lakiery o wykończeniu standardowym czyli bez drobinek. W ich grupie znajdują się
lakiery z kolekcji Jest (548 i 527), Lakiery Natalis (218,217 i 287 wygrane w konkursie) Focus on 905, BB nude 13 i dwa lakiery z seta Artystic Manicure 15 demeter.
W paczce znalazły się również lakiery, które po dwóch warstwach pięknie się mienią drobinkami w kolorze (Natalis nr 281 i 290), lakiery iście karnawałowe z Belcanto
(carnival 141 i scarlet glint 120), lakier pisakowy o pięknym wykończeniu cukierka bądź mroźnej zimy (floe 405), lakiery Roulette (lakier z Artystic manicure set 15 demeter i roulette 40), lakier specjalnie dla dzieci czyli Tutu niebieski... wymieniam i wymieniam.

Jeżeli miałabym pogrupować ograniczając się do max 3 lakierów, wyglądałoby to mniej więcej tak:


LAkiery kochane za całokształt: Piaskowy floe 405, Carnival 141,Artystic manicure set 15 demeter
Lakiery które najczęściej używam: BB nude 13, Natalis 217,Focus on 905
Lakiery które wyglądają ładnie po pierwszej warstwie: BB nude 13,Artystic Manicure set, lakiery Jest
Lakiery z efektami: Lakiery Belcanto,lakiery Roulette,Focus on tp coat matujący
Lakiery długo utrzymujące się: Artystic Manicure set, Piaskowy floe 405, BB nude 13
Lakiery dla dzieci: Seria Tutu w moim przypadku lakier niebieski
LAkiery z drobinkami: Natalis 281 i 290, Floe 405,
Lakiery perłowe: lakiery z arystic manicure set, Natalis nr 218
Lakiery o małej pojemności: Lakiery Artystic Manicure set, lakiery Floe,lakiery Jest
Lakiery które szybko schną: BB nude 13, Floe 405, Focus top coat matujący


Każdy z nas ma inny gust.Osobiście uwielbiam lakiery które są wyjątkowe w postaci brokatów czy drobinek. Są jednak lakiery,które zmieniają całkowicie wygląd paznokci bez zmiany koloru bazy kolorystycznej m.in lakiery belcanto, Roulette czy lakier matujący. W zależności jakie odcienie lubimy, na pewno musimy zaopatrzyć się w top coat matujący ponieważ dzięki niemu możemy nie tylko uatrakcyjnić lakier bazowy ale również doprowadzić do "brak smug" przy lakierach perłowych.
Wszelkie recenzje poszczególnych lakierów i więcej zdjęć możecie zobaczyć w Menu strony "Ambasadorka Manicure" na U kosmetyka89bądź U Vipera

Co oprócz lakierów???

Jak już napisałam wcześniej, w paczkach znalazły się takie rzeczy jak zmywacze i farbki do twarzy "Zestaw kibica". O tyle o ile możemy obejść się bez zmywacza w pisaku
czy farbek, to na pewno musimy zaopatrzyć się w zmywacz do paznokci z pompką od Vipery (Rewita). Jest to zmywacz, którego jak na razie nie kupicie w naturze czy rossman.
Zmywacz ten nie tylko zmyje każdy lakier Vipera bez problemu ale jeszcze sprawi że nasze paznokcie będą odżywione a sama płytka będzie...pachnieć! To jest mój ulubieniec w zmywaczach do paznokci i z całą pewnością mogę go polecić.



Kilka słów na koniec...
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona lakierami Vipera.Wraz z Ambasadorstwem stworzyłam kilka zdobień na każdą okazję. Poznałam dzięki temu produkty,
o których wcześniej nie słyszałam. Jestem zaskoczona jakością, wyglądem...pomysłowością Vipery. Warto samemu przekonać się, że lakiery Vipera nie są tandetami. Bardzo polubiłam produkty Vipera i z całą pewnością nie przejdę obojętnie obok ich sklepu. Są bowiem ulubieńcy, których muszę mieć w swojej kolekcji lakierowej. Cieszę się że mogłam uczestniczyć w akcji i chciałabym uczestniczyć w niej dalej. Czy będzie mi to dane?? Zobaczymy niebawem...


Podziękowania

Chciałam bardzo podziękować przede wszystkim marce Vipera za zaufanie. Dzięki wam moje strony zapełniły się nowościami, udoskonalałam swój warsztat, przeżyłam przygodę. Dziękuję bardzo za przepiękne skomponowane paczki, kilka słów na mój temat na facebook, za możliwość użycia waszych produktów.
Dziękuję również Dominice i Paulinie za użyczenie dłoni, cierpliwość i pomysłowość. Gdyby nie wy, nie byłoby tak pięknych zdjęć, zdobień oraz pozytywnych komentarzy.
Dziękuję przede wszystkim wam drodzy czytelnicy i widzowie. To wy podpowiadacie co chcielibyście zobaczyć i przeczytać, to wy dyktujecie jaką drogą podążać. To dzięki wam
www.nailkosmetisch.npx.pl istnieje i małymi kroczkami rozwija skrzydła. Dziękuję


Dla najbardziej wytrwałych MEGA GALERIA! i oczywiście linki:

Strona Vipery: Link
Wszystkie Artykuły, filmy i zdjęcia znajdziecie tu: Link




















Lakiery Vipera na paznokciach




























Komentarze

Popularne posty