Walentynkowe serduszka ombre z Viperą (Natalis, bb nude)


Walentynkowe serduszka Ombre z Viperą


Walentynki to dzień zakochanych.Kiedy byłam młodsza dosłownie wszędzie widziałam czerwone serca na wystawach sklepowych. Często widniały też napisy "Walentynki" aby zachęcić społeczeństwo do zakupu kwiatów, walentynek,czekoladek...wszystkiego co mogło uradować drugą połowę. Odkąd pamiętam czasopisma również przygotowywały się na walentynki w postaci makijaży czy fryzur krok po kroku.Ja mam dzisiaj dla was zdobienie paznokci.
Moje zdobienie również będzie serduszkowe aczkolwiek nasze serduszka będą w ombre (lub gradient) jak kto woli. Jak zrobić ombre serduszka lub jakiekolwiek ombre element na płytce paznokcia?Zapraszam na Artykuł.



Serduszka Ombre...

Wiemy jak wykonać ombre na całej płytce poziomo czy pionowo.Wiemy też jak wykonać Ombre French.Co powiecie jednak na ombre elementy na płytce paznokcia?

Krok po kroku- tekst

1)Pomaluj dwukrotnie paznokcie lakierem Natalis nr 217 od Vipera.Kiedy lakier schnie, przejdź szybko do kroku dwa.
2)Na kartkę papieru nalej odrobinę białego lakieru.Zamocz sondę i jeszcze na mokry lakier nanieś trzy białe kropki od wału około paznokciowego (od skórek w dół).
Ja wybrałam na to zdobienie palec wskazujący i serdeczny. Na kciuku, palcu środkowym i małym wykonamy serduszka.
3)Poczekaj aż lakiery bardzo dobrze wyschną.Tymczasem przygotuj szablon.Weź kawałek folii do pieczenia (sreberko) i zegnij folię tak
aby była lekko sztywna (np zegnij cztery razy- aby powstał kwadrat). Wytnij serduszko (możesz to zrobić zginając dwa boki kwadrata i wycinając połowę serca.Po odwinięciu foli wyjdzie nam piękne pełne serce). Możesz użyć również kartki, tekturki lub szablony do jednorazowego zdobienia paznokci (Jeżeli będziecie cierpliwi zrobię o tym wideo tutorial)
4)Na kartce obok lakieru białego wylej odrobinę lakieru BB nude nr 13 od Vipera.Używając gąbki (bądź pacynki z Artystic manicure set Vipera) zmieszaj ze sobą odcienie.
Przyłóż szablon do paznokcia i wykonaj ombre. Następnie sondą okropkuj serce. Czynność powtórz na pozostałych paznokciach.
5)Kiedy lakiery wyschną, nanieś lakier bezbarwny i ciesz się oryginalnym zdobieniem wyglądającym jak naklejka.


sklep Vipera: www.vipera.com.pl




Komentarze

Popularne posty