Pazurki ostatnich dni.....Joko, Born Pretty,Semilac,Bundle Monster, Essence,farby akrylowe....

Pazurki ostatnich dni.....Joko, Born Pretty,Semilac,Bundle Monster, Essence,farby akrylowe....
Ostatnio dostałam paczkę testową od Joko i oczywiście musiałam przetestować kolor, tymbardziej że jest on cudowny. Zdanie na temat lakieru pozostawiam na później a tymczasem galeria...Przepraszam za niedokładne pomalowane paznokcie aczkolwiek malowałam je na szybko szybko Joko Circus 002
 
Przygotowuje się również do recenzji Bundle Monster. Recenzję miałam napisać jakiś czas temu aczkolwiek Ambasadorka Manicure miała pełne ręce roboty. Ze wszystkim chciałam zdążyć. Zrobiłam drugie zdobienie z lakierem b.m.c. Tym razem z płytką do zdobień Born pretty i lakierem holo.
 
A tu niespodzianka...wiecie, że to hybryda? I to jeszcze 3 tygodniowa? Semilac elegant cherry wzbogacony o zwykłe lakiery do paznokci. Żal ściągać hybrydkę więc ozdobiliśmy ją lakierem holiday od Golden Rose, wzorkiem z płytki od Born Pretty i cyrkoniami. Nawet elegancko wyszło....
 
I paznokcie które koniecznie musiałam pokazać. Paznokcie Dominiki czyli zwykłe lakiery do paznokci z foggy top coat czyli z lakierem matującym od Vipery i z farbkami akrylowymi. Wszystko ręcznie malowane z pędzlami od Born Pretty. Miało być mrocznie a wyszło....Hello Kitty na paznokciach, łapki kota, stopy człowieka i esy floresy. Uwielbiam wzory na paznokciach w takich kształtach a jak są ręcznie malowane- to mają swój urok! Cudownie się to wszystko komponuje. Nie jest to zdobienie sweet różowe, cukierkowe....

Komentarze

Popularne posty