Chwilowe utrudnienia.... i życzenia dla was

Chwilowe utrudnienia....i życzenia dla was
Kochani mam dla was bardzo ważną wiadomość. Jakiś czas temu na fan page i web czyli www.facebook.com/kosmetyka89 i www.nailkosmetisch.npx.pl pisałam, iż mam problemy z internetem oraz że potrwa to jakiś czas. W tej chwili mam już internet aczkolwiek zbliżają się święta i z tego powodu nie mam kiedy uaktualnić www.nailkosmetisch.blogspot.com o wydarzenia, które regularnie odbywały się na oficjalnej stronie i fan page. Bardzo was za to przepraszam i proszę was o cierpliwość. Jak tylko znajdę chwilkę- blog zostanie uaktualniony m.in o nowe zdobienia krok po kroku, recenzje. Tymczasem zapraszam was bardzo serdecznie na oficjalną stronę www.nailkosmetisch.npx.pl w działy m.in Filmy krok po kroku,Ambasadorka Manicure Vipera,Recenzje kosmetyczne ponieważ pojawiły się nowe tematy warte przeczytania m.in recenzja szamponu Joanna, Recenzja lakierów z paczki Ambasadorskiej Vipera (Jest, Natalis, Focus on....), Prezentacja paczki Świątecznej od Vipera a w tym nowości i ciekawostki, nowe zdobienia m.in one stroke na BB nude 13 od Vipera czy zdobienia typowo Świąteczno- Sylwestrowe. Koniecznie zajrzyjcie do mnie na oficjalną stronę i fan page kosmetyka89. Jeszcze raz przepraszam was za utrudnienia. Mam też dla was film....który pragnęłam zrobić i obawiałam się czy zdążę wam przekazać kilka słów. Zdążyłam! A więc zapraszam na: 


Komentarze

Popularne posty