Wygrana w konkursie makijażowym z Hean

Wygrana w konkursie makijażowym z Hean
Witajcie kochani. Dłuuuugo musiałam czekać na wyniki konkursu, w którym wzięłam udział. Warunkiem było zrobienie filmu krok po kroku jak wykonuję makijaż wakacyjny... Zrobiłam więc taki makijaż: 
Ombre na oczkach i cyrkonie. Pisałam o tym makijażu kilka postów wcześniej. Wyniki konkursu miały być na koniec sierpnia. Hean przedłużyło termin na koniec września.... W Październiku już nie mogłam wytrzymać i ponaglałam firmę aby w końcu podała wyniki bo spać nie szlo w nocy. I??? Jesssst! Udało się! Mój makijaż wygrał. Jako jedyny ponieważ jako jedyna przesłałam kandydaturę... Co do mnie przyszło??? Zobaczcie sami: 
 
Przyszła do mnie wielka baza pod cienie (dwa razy większa niż z Kobo), poczwórne cienie w odcieniach zieleni i kredka z gąbeczką w odcieniu czarnym do smoky. Już co nieco mogę powiedzieć o tych kosmetykach aczkolwiek poczekam chwilę aby przetestować produkty lepiej:):) A czy wy macie jakieś kosmetyki Hean? Lubicie? Używanie??

Komentarze

Popularne posty