Makijaż wieczorowy w temacie Las Vegas z Kobo,Joko,Glazel Visage....

Makijaż wieczorowy w temacie Las Vegas z Kobo,Joko,Glazel Visage....
Kilka postów wcześniej pisałam, iż piękna Gosia przyszła na makijaż próbny. Troszeczkę zmodyfikowaliśmy makijaż i wzbogaciliśmy go o lekko mocniejsze ombre na ustach, cieniowaną dolną powiekę, pominęliśmy czarną kredkę na linii wodnej i dokleiliśmy cyrkonie..... 

Jak wykonać taki makijaż????
Przy użyciu ciemnych odcieni na oczach- zacznij od malowania oczu a nie twarzy. Ciemne cienie lubią się osypywać i nie ma sensu niszczyć już przygotowanej twarzy. A więc: 
*Nałóż bazę na powieki KOBO
*Następnie rozświetl wewnętrzne kąciki oczu białym cieniem pearl Inglot.
*Nałóż czarny cień Glazel Visage w macie na całą powiekę ruchomą i w załamanie. Rozcieniuj czerń z bielą pearl Inglot. 
*Na ruchomą powiekę nałóż pigment Kobo Smoky silver nr 510
*Na zewnętrzne kąciki powiek dolnych nałóż czerń Glazel Visage w macie. 
*Na wewnętrzne kąciki oczu nałóż pigment Kobo 505 SEA SHELL
*Rozcieniuj ze sobą odcienie na dolnej powiece.
*Na czarny cień glazel visage na powiekach górnych i dolnych nałóż iskrzący pigment (czarny) my secret. 
*Jeżeli gdzieś widzisz "ostre" zakończenia cieni- rozcieniuj je. 
*Przyklej cyrkonie na zewnętrzne kąciki oczu.
*Wytuszuj rzęsy. 
TWARZ:
*Zanim cokolwiek nałożysz na twarz- musisz ją nawilżyć. Nałóż krem nawilżający na twarz i poczekaj aż się wchłonie. 
*Użyłam również bazy do twarzy Kobo SMOOTH MAKE-UP BASE
*Lekko zwilżonym pędzlem (hakuro 50 s) nałóż podkład. Użyłam do tego podkładu Lirene Matt & Glam
*Następnie nałóż puder matujący. Ja użyłam pudrów sypkich Glazel visage loose powder i finish. Pudry te są znakomite ponieważ dopasowują się do każdego typu twarzy tj. kolorystyczne. 
*Nałóż róż na policzki Joko (kilka postów wcześniej pisałam o produktach Joko. Właśnie te produkty również użyłam)
*Nałóż rozświetlacz na kości policzkowe (puder Joko)
Pominęłam bronzer....
USTA: 
*Wykonaj ombre kredkami do ust. Biały odcień uzyskałam przez kredkę Catrice.
*Dodaj na zewnętrzne kąciki ust pomadkę. Ja użyłam moją ulubioną pomadkę sensique (recenzję znajdziecie na oficjalnej stronie web www.nailkosmetisch.npx.pl) 

 
 

Komentarze

Popularne posty