Brokatowe Ombre prosto z buteleczki z lakierami Jest! i Carnival Vipera

Brokatowe Ombre prosto z buteleczki z lakierami Jest! i Carnival Vipera
Brokatowe ombre prosto z butelki?? Bez użycia pacynek i gąbeczek? To możliwe??? Oczywiście! Wystarczy posiadać Carnival z Vipera!


1) Nałóż lakier bezbarwny na płytkę paznokcia.Zapobiegnie to ew. przebarwieniom na płytce paznokcia.

2) Pomaluj paznokcie lakierem Jest! Vipera nr 527.Zrób to dwukrotnie i poczekaj aż dwie warstwy wyschną.
3)Trzeci krok to nałożenie lakieru Carnival nr 141 w taki sposób aby pocieniować brokat. Zrobimy to bez użycia jakichkolwiek akcesoriów do wykonywania cieniowania. "Popaćkaj" wg. uznania (miejsce) paznokcia. Ja wykonałam to na brzegu paznokcia. Lakier "paćkałam" prawie do połowy płytki paznokci.
4)Następnie "Popaćkaj" końcówki paznokci. Wzmocni to brokat tylko na samych końcach co spowoduje optyczne ombre.

5)Na koniec możesz użyć lakier bezbarwny ale nie jest on konieczny.
6)KONIEC!
Prawda że zdobienie jest mega proste? Dlatego też nie wykonałam filmiku. Wydaje mi się że byłoby to po prostu zbyt łatwe zdobienie do pokazania.
Lakier Carnival idealnie sprawdza się do Ombre prosto z buteleczki ponieważ drobinki brokatu nie są aż tak ciasno nanoszone na paznokieć. Jest to atut lakieru. Zdobienie wykonujemy czysto, szybko i to bez użycia innych akcesoriów między innymi zapominamy o zmywaniu zabrudzonego wału paznokcia.

Komentarze

Popularne posty