Pazurkowo z BORN PRETTY

Pazurkowo z BORN PRETTY

Witajcie kochani. Pamiętacie filmy związane z Born Pretty na moim kanale youtube? (www.youtube.com/kosmetyka89) Nie?? To koniecznie musicie zobaczyć. Była to recenzja palety, pomadki oraz żelowego linera CK. Tym razem firma odezwała się do mnie aby zaprezentować swoje produkty do stylizacji paznokci. Mogłam wybrać sobie max 3 produkty za max 10 $. Przyznam, iż jest to mało patrząc na liczny asortyment sklepu aczkolwiek i tak jestem zadowolona że mam okazję przetestować jeszcze coś z BORN PRETTY. Wiem co wybrałam ale wam powiem dopiero kiedy przyjdzie paczka także czekajcie na open box. Tymczasem mam dla was wiadomość ponieważ BORN PRETTY zaoferowało dla was 10 % rabatu na asortyment sklepu. Och gdybym tylko miała Pay Pal- wykupiłabym lustrzane hybrydy i kilkadziesiąt ozdób sklepu. Na pewno to zrobię ale jeszcze nie teraz ponieważ nie posiadam nawet konta bankowego hah. Do zobaczenia już niedługo!

Komentarze

Popularne posty