One stroke rządzi.....

One stroke rządzi.....
Witajcie kochani.Jak wiecie bardzo lubię zdobienia paznokci gdzie królują niecodzienne, ciekawe elementy. Jedną z ciekawych metod zdobienia jest one stroke czyli malowanie np kwiatów na paznokciach przy pomocy farbek.Osobiście bardzo lubię tego typu malowanki aczkolwiek moim zdaniem najpiękniej prezentują się one na długich paznokciach. Natura poskąpiła mi jednak długich paznokci i muszę malować na tym, co posiadam. Wykonałam kolejne propozycje one stroke. Na żywo paznokcie wyglądają o niebo lepiej..w obiektywie jakby są nieco przygaszone. Dwa zdobienia zostały wykonane wstępnie na konkurs aczkolwiek postanowiłam że nie są to zadowalające mnie zdobienia:) Wykonałam trzecie zdobienie na dłuższych paznokciach, które prawdopodobnie wyślę aczkolwiek nie mogę ich wam jeszcze pokazać. Mam nadzieję że będę mogła wam pokazać pazurki konkursowe już niedługo wraz z chwaleniem się, iż wygrałam jako jedna z wielu osób, które mają wygrać w konkursie (wygranych w konkursie jest więcej niż jedna osoba). Tymczasem:



Komentarze

Popularne posty