Makijaż wieczorowy, czarno srebrne smoky, Las Vegas

Makijaż wieczorowy, czarno srebrne smoky, Las Vegas
W końcu ktoś przyszedł do mnie na makijaż lekko wypasiony tj. bardziej intensywny. Temat imprezy to LAS VEGAS więc zrobiłam makijaż próbny który kojarzy mi się z lasem (:D:D). Pomyślałam że koniecznie musi coś błyszczeć, iskrzeć, być wieczorowe, eleganckie i kobiece.... A więc czarny cień, przypruszony iskrzącym się srebrem. Do makijażu głównego dodane jeszcze będą cyrkonie. Usta? Delikatne ombre.... 
Cienie których użyłam to czerń z Glazel Visage, biel z Inglot, pigmenty Kobo i my secret. Do tego żelowa kredka Avon super shock, tusz Golden Rose. Na twarzy: podkład rozświetlający z Lirene, bazy do oczu i twarzy z Kobo, Puder z Joko, perełki do konturu z Avon. Na ustach kredki z Golden rose i cetrice oraz pomadka sensique.


Komentarze

Popularne posty