Startuję w konkursach u HEAN i LAMBRE-moje propozycje

Witajcie kochani
Ostatnio mnie nie było na blogu....a to wyjazdy co róż gdzie indziej ( z czego macie filmiki na youtube w  kategorii "wycieczkownia") a to....startowanie w konkursach. Zrobienie dwóch makijaży w tak krótkim odstępie czasu bez pomocy bliskich byłoby mało możliwe. Otóż kiedy ja robiłam makijaże rodzina zabawiała moją wymagającą uwagi córę... Postanowiłam, iż makijaże nie będą jakieś wymyślne m.in dlatego że po prostu nie było na to czasu. Ale również dlatego, aby makijaże nadawały się na co dzień lub na imprezę. Zobaczcie co z tego wyszło. 
Makijaż dla HEAN- miał być letni więc pomyślałam o poniższej kolorystyce. Zadaniem było zrobienie filmu krok po kroku dla HEAN jak wykonuje się taki makijaż. Pomyślałam- "muszę zrobić taki filmik"! I jest: 
Żółty, pomarańczowy i różowy zmrożony turkusem z Glasel Visage a ozdobą oka są cyrkonie na czarnej kresce eyelinerem. Miałam dodać jeszcze artystyczną część czyli winorośla etc. aczkolwiek jak widać- zrezygnowałam










Drugi konkursowy makijaż również jest letni ale dla Lambre.Tym razem postanowiłam nie cudaczyć i zrobić makijaż, który zrobi po prostu każda osoba. Makijaż, który jest delikatny i nadaje się również na dzień... Zobaczcie sami:


Kolory jakie użyłam do makijażu oka to: biel i "pomarańcz" z INGLOT, róż, blady róż, brąz, turkus z Glasel Visage i fiolet rainbow eyes z Inglot. Nie widać że aż tyle kolorów gości na oku prawda??? Całość makijażu podkreśla czarna kreska eyelinerem. 
Który z makijaży bardziej do was przemawia??

Komentarze

Popularne posty