Ostatnio z pazurkami....

Witajcie kochani
Dzisiaj mam dla was cztery zdjęcia pazurków...nie przedłużając-przechodzę do rzeczy.Pierwsze pazurki stworzone były na konkurs inspirujący się Brazylią.Postanowiłam całe zdobienie zrobić w barwach zielono-żółtych i umieścić poszczególne symbole Brazylii. Jako bazę kolorystyczną wybrałam zielono- żółte ombre wykonane farbami akrylowymi:
 Następnie namalowałam farbami flagi, piłki, roślinność z Brazylii...
Wszystko tak miniaturkowe że aż napaćkane:/:/
Kolejne pazurki to po prostu lakier holograficzny z allpeaznokcie. Kiedy je aplikowałam- było wooow.Niestety aparat nie wychwytuje tego co na paznokciach działo się przystawiając je pod lampkę.Lakier wygląda bez drobinek na odcień szarawo srebrny. Jest to nr 05.

Kolejne pazurki to hybrydy o których się nie wypowiem ponieważ to zostawię na recenzję w formie wideo.Dzisiaj mała zapowiedź...
Oj dzieje się...dzieje...

Komentarze

Popularne posty