Mini Haul z Biedronką...

Mini Haul z Biedronką...
Uf jak gorąco!!!! Czy u was też taki ukrop? Nie ma co się martwić, bowiem jutro będzie grzmiało-lało...
Tymczasem w biedronce ciekawostki tj. suchy szampon Batiste za 10 zł, skrzyp z podróbką szczotki TT...rzuciłam się jeszcze na dwie farby Schwarzkopf nectra color odcień 1000 i 845. Oczywiście musiałam zrobić lekki misz masz ponieważ cała moja głowa to misz masz i aby zrobić z nią porządek- muszę kombinować. Słońce robi "gniazdo" na włosach tj. końcówki włosów są ciemne a grzywka i okolice włosów do uszu- blond. Takie małe ombre tylko że odwrotnie. Dlatego tym razem ciemną farbę nałożyłam na grzywkę i okolicę a jasną na pozostałe. Kolor w miarę się wyrównał i szczerze- nawet jestem zadowolona:) Aplikacja również nie była zbytnio brzydko pachnąca i dusząca ponieważ aplikujemy  z butelek. Nie potrzebnie przyniosłam sobie miseczkę jak zwykle....:):) 

A czy wy już pobiegliście poczynić zakupy w biedronce??

Komentarze

Popularne posty