Amatorska sesja zdjęciowa z Roksaną+ make up

Witajcie kochani
Ostatnio dużo się dzieje...testuję, maluję i fotografuję czyli powoli powracam do tego co kocham:) Postów jest co raz więcej, szykuję też dla was rozdanie:):) Tymczasem chciałam wam pokazać co takiego z piękną Roksaną czynimy....
Makijaż jaki wykonałam to mieszanka cieni Inglot,Glazel i Kobo wraz z ustami Ombre które wykonałam przy pomocy kredek m.in catrice i pomadki Sensique...
Na twarzy produkty m.in Baza po podkład i cienie Kobo,Matt z Kobo,Puder z Glazel,Róż Inglot,Rozświetlacz i perełki brązujące Avon. Korektory Kobo i catrice...
Kilka zdjęć z sesji:








Chciałabym dodać wszystkie zdjęcia ale niech to będzie zachęta do odwiedzenia mojego bloga amatorskiego, gdzie zdjęcia dodam niedługo:) www.NataliaSJ.bloog.pl
Oczywiście nie zabrakło zdjęć "selfie" z lustrem:

Roksana to osoba,której nic nie muszę mówić.Ona sama "głaska obiektyw" sobą. Ja tylko pstrykam w odpowiednim momencie. Oczywiście sesja jest jak najbardziej amatorska więc musicie mi wybaczyć ewentualności:):)

Komentarze

Popularne posty