Mini Haul z Catrice

Mini Haul z Catrice 
Znacie? Polecacie? Ostatnio zakupiłam kilka rzeczy m.in Catrice Camuflage Cream (kryjący korektor) i Light Reflecting Catrice (korektor rozświetlający nadający się pod oczy). Słyszałam same pozytywy na temat Catrice Camuflage Cream i postanowiłam sama przetestować. Jak na razie przyznam, że kosmetyk ten na prawdę jest całkiem niezły. Co do korektoru rozświetlającego- jest to moje drugie opakowanie ale jeszcze nie zdradzę wam opinii. Jak tylko przetestuję korektor kryjący- zrobię filmik o dwóch produktach catrice:) Jeżeli jednak wy również testowaliście te produkty- piszcie w komentarzu. Byłaby to fajna wstawka do filmu.


 
Zakupiłam jeszcze coś, czym warto się pochwalić czyli zegarek na łańcuszku za dosłownie 15 zeta(pepco):
Były ich dwa rodzaje.... z ciemnym łańcuszkiem i ciemnymi godzinami na tarczy lub też "pozłacane". Tarcza posiada zdjęcie ze znaną wam osobą(Marilyn Monroe) a dodatkowo patrząc pod innym kątem widzimy opalizujące "gwiazdki" i serduszka. Fajna sprawa i ciekawy dodatek do ubrań. 
To o czym chciałam wam jeszcze napisać to: 
Żel pod prysznic odświeżający z Joanna. Dlaczego właśnie o tym chciałam napisać? Kiedy byłam w szpitalu używałam 100 ml żelu pod prysznic. Kupiłam z myślą- że jest to mały kosmetyk, który nadaję się do kosmetyczki podróżnej. Tak spodobała mi się miniatura, że postanowiłam kupić trzy razy większy produkt. O tym również opowiem wam w filmie aczkolwiek mogę już teraz napisać że jak za 4 zł z Hebe- żel świetny!
I dla mam oraz maluszków coś mam:
Testujemy Aksamitne mleczko nawilżające Nivea Baby, Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 Nivea Baby oraz krem ochronny na słońce Nivea Baby. Lubię zapachy kosmetyków Nivea.... 
Używaliście któryś z w/w kosmetyków? Dajcie znać!





Komentarze

  1. dziękuję:):)Recenzje pojawią się jak tylko przetestuję i malutka da czas aby zrobić film:):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty