Sally Hansen Xtreme Nail Color 140 Rockstar Pink

Sally Hansen Xtreme Nail Color 140 Rockstar Pink


Każda kobieta która zobaczy wszystkie lakiery z firmy Sally Hansen stwierdzi że są one jakby salonowe.Opakowania ładne, schludne, zawierające nawet cyrkonie (kryształki),które dodatkowo pociągają oko.Czy trwałość lakierów i ich cena warte są grzechu??
Kiedy przechodziłam obok Sally Hansen Xtreme Nail Color 140 i zobaczyłam ten cudowny kolor, od razu się w nim zakochałam.Przed jego kupnem powstrzymać mnie mogło jedynie brak pieniędzy. Otóż jestem jakby sroką i to lubiącą oryginalność a ten lakier z pewnością wpadł w moje gusta.Kiedy nałożymy lakier na paznokciach ukazuje się piękny efekt różnorodnego, dobrze kryjącego po dwóch warstwach brokatu tj. róż,niebieski,srebro...brokat świetnie trzyma się na paznokciach,nie haczy ubrań a jego trwałość jest równie dobra tj ok tygodnia. Zapach lakieru nie jest intensywny co mnie zdziwiło jak na lakier a jeżeli chodzi o usuwanie produktu z paznokci jest standardowa jak na lakiery z brokatem.

Cena niestety jest dość wysoka aczkolwiek widziałam z tej firmy droższe lakiery. Moim zdaniem warto jest zainwestować w taki lakier ponieważ ślicznie wygląda,trwałość jest dobra a koleżanki na pewno zazdrościć nam będą takiego nabytku.Poniżej przedstawiam wam lakier na paznokciach.







Opracowanie
Nail & Art Kosmetisch
www.nailkosmetisch.npx.pl
www.nailkosmetisch.blogspot.com
youtube.com/kosmetyka89
facebook.com/kosmetyka89

Komentarze

Popularne posty