Makijaż kawowy czyli Cafe make up z paletą rainbow eyes

Makijaż kawowy czyli Cafe make up z paletą Rainbow eyes
Czy lubicie może smak kawy? Czy lubicie zapach kawy lub chociaż pilling kawowy?? Co powiecie na relaks tj.kawa, ciacho,gazetka i chwila tylko dla siebie na świeżym powietrzu?? Uwielbiam te chwile kiedy mogę usiąść spokojnie i wypić dobrą kawę z mlekiem. Kawa jest dzisiaj moją inspiracją.Będzie lekko artystycznie, pomalujemy sobie łuki brwiowe w odcieniach bezpiecznych czyli kolory dominujące to brąz, czerń i biel. Zapraszam was serdecznie na tutorial krok po kroku: 
Z góry przepraszam za napis, który mi lekko nie wyszedł.... Ale wy na pewno zrobicie to prawidłowo!





Do wykonania makijażu użyłam palety Rainbow Eyes wygraną w konkursie u Allepaznokcie. Na palecie zaznaczyłam kółka czerwone (odcienie gdzie zrobiłam makijaż jako bazę) i kółka niebieskie (czyli odcienie którymi wykonałam zdobienie kawowe).

Dziękuję wam że jesteście i zapraszam was na oficjalną stronę oraz facebook i youtube:) 
web: www.nailkosmetisch.npx.pl
youtube: www.youtube.com/kosmetyka89
fejsik: www.facebook.com/kosmetyka89

Komentarze

Popularne posty