Makijaż geometryczny II miejsce w konkursie

Makijaż geometryczny II miejsce w konkursie
Witajcie kochani.Bardzo miło mi jest was poinformować, iż jedna z moich propozycji makijażowych wysłanych na konkurs geomteryczny u Taida make up zajęła....II miejsce!! Bardzo się cieszę ponieważ zgłosiłam się do konkursu aby się sprawdzić.Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki oraz dziękuję samej organizatorce za wyróżnienie i docenienie mojej pracy. Co Taida powiedziała na temat mojej propozycji makijażowej? 
 "Praca, która spodobała mi się od razu! Geometria pełną gębą - jedna figura  a jaki piękny makijaż :) Idealnie dobrane kolory, wszystko przemyślane i świetnie wykonane. Makijaż jak z bajki, jak z reklamy!
Wiem, że malowanie po skroniach wcale nie jest takie łatwe, po jakimś czasie bolą oczy a ręka zaczyna się mylić, brawo, bo u Ciebie to na pewno był spory wysiłek - bo elementów jest bardzo dużo.
Gratuluję, w Twoje ręce powędruje ten piękny zestaw : (+ puder fiksujący który został dosłany po zdjęciach)"
O jaki makijaż chodzi??

 Co do samego makijażu...długo myślałam co chciałabym pokazać i postawiłam na kolorowe okręgi. Usta wykonałam w dwóch odcieniach czyli tzw. ombre. Nie było łatwo dokończyć makijaż ponieważ moja malutka córka zaczęła nudzić się patrząc jak mama operuje przed lustrem. Na szczęście przyszedł z pomocą tata i makijaż ukończyłam. Bardzo się cieszę ponieważ jak przeczytaliście powyżej- opłacało się:) Już niedługo mam nadzieję przyjdzie nagroda, której jestem bardzo ciekawa tj. paleta cieni Glazel, konturówka oraz kredka z pudrem sypkim i fiksującym. Oznacza to, iż na pewno pojawi się jakiś nowy makijaż przy użyciu kosmetyków Glazel:):)Uszy zdobić będą przepiękne kolczyki, które możecie zobaczyć w linku poniżej. Jeszcze raz bardzo dziękuję i do zapisania już całkiem niedługo. 
Link z laureatami konkursu: http://xvivideyes.blogspot.com/2014/05/wyniki-konkursu-na-makijaz-geometryczny.html#comment-form

Komentarze

  1. Świetny blog! Jakich użyłas cieni? Super makijaż :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Użyłam palety Lancrone. Cienie pokruszyłam (troszkę zdrapuję na wieczko) dodaję płyn do pigmentów (czyli diuraline np z kobo), mieszam i wychodzi kolorowy liner:) Tak malowałam twarz:)oczy malowałam normalnie na sucho. Lancrone to mój pierwszy zakup i nie żałuję:) Z bazą cienie bardzo ładnie się trzymają. Zapraszam na recenzję palety Lancrone i pędzli tu: https://www.youtube.com/watch?v=if6R3b8Wibg

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty