Golden Rose Holiday

Golden Rose Holiday


Holiday!!! Czas zacząć...
Długo szukałam lakieru,który będzie gęstym brokatem czyli nie refleksem i bazą wykańczającą ale
mocnym odcieniem, mocnym kryciem.Znalazłam!I to tak niedaleko...
Chociaż mogłabym zaśpiewać So close no matter how far (metallica nothing else matters) ponieważ
aby zakupić cokolwiek z firmy Golden Rose muszę jechać aż 30 km do innego miasta lub zamówić online ,gdzie osobiście wolę wymacać wszystko niż palcować po ekranie.
Holiday to znakomity lakier i nie muszę owijać w bawełnę, pisać wstępów.
Kolor jest mega mocny tj. dwie warstwy lakieru zapewniają wam super brokat na paznokciach.Długo
szukałam srebra i znalazłam.Jest moim numerem jeden na równi z Sally Hansen,który również jest
mocnym kryciem brokatu z tym że Golden Rose jest tańszy tj ok 10 zł a Sally Hansen ok 15 zł.
Różnica 5 zł daje nam inny fajny lakier z Golden Rose więc rachunek jest prosty.

Jeżeli chodzi o trwałość jest ona dość niezła.Wiemy,iż lakiery brokatowe dłużej utrzymują się na paznokciach i wiemy,iż lakiery te ciężko jest zmyć zmywaczem.Lakier wytrzymuje ok tygodnia (jak dla mnie super) a zdejmowanie koloru nie trwa aż tak bardzo długo aczkolwiek jest to trudniejsze niż przy gładkich lakierach. Brokat nie farbuje,nie haczy o materiały.Jednym zdaniem pisząc...
Jestem bardzo zadowolona.Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten lakier a gama kolorystyczna daje nam szerokie pole do popisu.Tylko mąż narzeka...bo ile to można stać i wybierać jeden lakier???
Kochane czytelniczki..jeżeli brokatowy lakier to jak na razie Golden Rose Holiday jest strzałem w dziesiątkę!


Lakier Holiday na paznokciach





Opracowanie
Nail & Art Kosmetisch
www.nailkosmetisch.npx.pl
www.nailkosmetisch.blogspot.com
youtube.com/kosmetyka89
facebook.com/kosmetyka89

Komentarze

Popularne posty