Korektor pod oczy Kobo-Illuminate cover stick- recenzja

 
Korektor pod oczy Kobo-Illuminate cover stick
Korektor pod oczy....czy rozjaśnia?Czy usuwa zmęczenie?


Mówiąc krótko - lubiłam Kobo.Mimo, iż ceny nie należą do najtańszych to jednak firma ta posiada wiele przecen dzięki którym możemy skompletować swój zestaw.
Przetestowałam już inne korektory,pudry,bazy,podkłady,lakiery,cienie,kredki i pomadki.Czas przyszedł na korektor, który miał być moim numerem jeden.Jeżeli chodzi o opakowanie jest dość sprytnie pomyślane ponieważ nie jest ono do końca okrągłe co nie pozwoli aby kosmetyk spadł nam z półki łazienkowej.Przy końcu opakowania znajduje się rzecz,która pomaga nam wydobyć korektor tj.część przekręcaną.Sam korektor jest kremowy co pozwala nam na szybką aplikację.
Niestety tutaj kończą się plusy.....
Wielki ale to bardzo wielki minus korektor ma za to że narobił mi nie lada wstydu.Niestety poczułam się przy tym wydarzeniu jakbym była osobą zupełnie nie profesjonalną z nieprofesjonalnymi kosmetykami i kiepskimi umiejętnościami.Wiadomo, że zdarzają się potknięcia ale wydaje mi się, iż to potknięcie było aż za duże.O co chodzi???
Chciałam użyć korektor na osobie,która poprosiła mnie o makijaż próbny na swój własny Ślub.Niestety po otworzeniu kosmetyku, korektor wypadł z opakowania na podłogę!!! To był dla mnie lekki szok ponieważ zaraz w myślach pojawiły się zdania "Ale jak to" "już go nie użyję" "ale wstyd". Oczywiście korektora nie użyłam bo jak używać coś,co spadło na podłogę?
Zasady higieny nie pozwalają na to. To jest największy minus tego produktu.
Drugi minus to sam efekt wizualny a raczej jego brak. O ile kółko korektorów Kobo jest świetne o tyle ten korektor niestety nie spełnił moich oczekiwań.Nie zauważyłam żadnej różnicy po nałożeniu produktu. Bądź co bądź może i efektu wizualnego nie widać to Kobo ma plus przynajmniej za to, że
produkt nie zbiera się w załamaniach skórnych, zmarszczkach itp. Niestety moim zdaniem albo miałam trefny egzemplarz albo jednym słowem ten korektor nie nadaje się na wysokie notowania mojej listy must have.



Opracowanie:
Nail & Art Kosmetisch
www.nailkosmetisch.npx.pl
www.nailkosmetisch.blogspot.com
youtube.com/kosmetyka89
facebook.com/kosmetyka89

Komentarze

Popularne posty