Glam & Matt podkład duo effect-recenzja

Recenzja Glam & Matt podkład duo effect


Jak pisałam w poprzedniej recenzji podkładu Lirene- cenię sobie miękkie
opakowania np. w formie tubek.Ten podkład ma ładny wygląd aczkolwiek butelka jest
cała z grubego szkła.Na pewno szkło nie rozbije nam się ale w takich opakowaniach
marnuje się dość dużo produktu kiedy kończy się kosmetyk poprzez brak możliwości wydobycia
lejkiej konsystencji. Aplikator jest równie ładny ponieważ posrebrzany.Osobiście podobają
mi się takie błyskotki(jak to u srok bywa). Kosmetyk bardzo łatwo wydobywa się z aplikatora.Nie
zacina się on.
Porozmawiajmy o samym produkcie.Konsystencja jest lekka aczkolwiek konsystencja fluidu Lirene Magic
Make up była cięższa od Glam & Matt.Cera ładnie wygląda po rozprowadzeniu kosmetyku.Wraz
z korektorem zakrywa niedoskonalości jednak bez korektoru tego nie czyni czyli nie ma krycia
doskonałego.Czy matuje? Niestety moim zdaniem podkład Glam & Matt nie jest w stanie zapewnić mi matu na twarzy przez
więcej niż cztery godziny. Glam & Matt wg.producenta jest kosmetykiem matująco-rozświetlającym.
Moim zdaniem Magic Make up jest lepszy jeżeli chodzi o efekty wizualne twarzy.Nie jestem z tego podkładu aż tak
zadowolona ale tragedi nie ma. Wraz z pudrem Kobo pozwala na chwilowe zadowolenie tj. do ok 4 godzin.Po czterech godzinach
niestety zmuszona jestem nanosić poprawki.
Podkład łatwo się nanosi, jest dosyć ekonomiczny i nie potrzebujemy sporej ilości aby pokryć twarz
co jest plusem aczkolwiek osobiście wybrałabym z Lirene fluid Magic Make up.Glam & Matt nie
zadowolił mnie na tyle aby polecić ten produkt w stu procentach

Opracowanie
Nail & Art Kosmetisch
youtube.com/kosmetyka89
facebook.com/kosmetyka89
www.nailkosmetisch.npx.pl
www.nailkosmetisch.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty