LUSH'owe zdobycze

Witam
Kochani...i stało się! W końcu mam okazję przetestować kilka kostek z Lush. Pierwsze co mnie zszokowało to intensywny zapach mimo iż produkty były zapakowane. Zapach przedostawał się przez papier. Odwijanie po kolei mydełek było na prawdę przyjemnością. Marzyłam o tym aby być właśnie szczęśliwą posiadaczką chociażby jednego produktu ale to co dostałam przeszło moje najgłębsze marzenia!! Musicie sami to zobaczyć....
A opakowane były w....
 
Kochani. Już niedługo na You Tube postaram się wklepać Haul właśnie z tymi kostkami ( z tymi co zostało) i z innymi zdobyczami jak Inglot. Na stronie Nail Art Kosmetisch pojawi się szczegółowy opis mydełek i kulek do kąpieli oczywiście tłumaczony z opakowań i ze strony Lush. Produkty które dzisiaj wam pokazałam pochodzą z Irlandii. A więc? Do zapisania na http://nailkosmetisch.npx.pl!!! 
:D

Komentarze

Popularne posty