TAG- 5 ulubionych lakierów

Witam was serdecznie
Ostatnio po YT krążył Tag "5 ulubionych lakierów". Mnie zatagowała Stylizacje (nick z yt) za co bardzo serdecznie dziękuję. Niestety trudno było mi zrobić filmik przy udziale tylko garstki lakierów. Jednak z tej garstki wybrałam lakiery które lubię i opowiedziałam o nich. Filmik oczywiście poniżej.
Obiecałam również zbliżenie lakierów (czyt. zdjęcia)
 


 Essence- jak powiedziałam w filmiku nie nadaje koloru ani połysku. Nadaje mat czyli kiedy nałożymy preparat na lakier, staje się on zupełnie matowy. Dodatkowo preparat zwiększa trwałość emalii na paznokciach. Bardzo przydatny i lubiany przeze mnie produkt:)


 Oprócz lakierów kolorowych, mam jeszcze dwie odżywki które również polubiłam. Obydwie są z firmy Vipera. Świetnie nadają się nie tylko jako "samotne" preparaty na pazurkach ale również jako baza pod inne lakiery. Przy ciemnych lakierach bez tych odżywek ani rusz:)
Zupełnie zapomniałam w filmiku powiedzieć ,że największym moim faworytem lakierowym był Avon. Niestety nie pamiętam z jakiej gamy on był i nie mam zielonego pojęcia czy jeszcze jest dostępny. Jednakże trwałość i wygląd elegancki, do metody wodnej świetnie się nadaje i co mnie zaskoczyło.... Przez rok byłam posiadaczką tego lakieru i emalia nie zasychała ani nie gęstniała. Szkoda że miałam tylko jeden lakier i w lekko agresywnym kolorze (bordowy) :(
W "dubidu" czyli opisie filmiku na YT (tag 5 ulubionych lakierów) podałam link gdzie na pewno pokazuję ten lakier. 
A jakie są wasze faworyty??
Do zobaczenia już niedługo

Komentarze

Popularne posty