Powitanie

                                 Witam. 
Niedawno zamieściłam film w którym pytałam widzów o zdanie na temat prowadzenia www oraz bloga. Kilka osób podsunęło mi pomysł aby założyć blog właśnie tutaj. Dziękuję wam bardzo za komentarze:D Wiedziałam, że mogę na was liczyć. 

Jestem tutaj nową osobą, lekko zagubioną lecz z uśmiechem na twarzy i klawiaturą. Klawiatura na pewno się szybko nie zepsuje więc co róż strona na początku będzie modyfikowana. Mam jednak nadzieję, że szybko znajdę swój styl:) Już teraz mogę zdradzić wam, iż zaczyna mi się tutaj podobać. Najbardziej urzekły mnie pływające rybki, które możecie zobaczyć zaraz pod moim zdjęciem po lewej stronie waszych ekranów. 
 Jestem też bardzo ciekawa opcji "obserwowania" blogów przez was i przeze mnie. To świetny sposób nie tylko na szybkie odnajdywanie osób ale także tego, co tworzycie. Ale dość o tym...

Osoby które mnie nie znają, pewnie zastanawiają się co ja tu robię? Co ja tu będę robić? I dlaczego? Postaram się to wyjaśnić. Na początek się przedstawię. Jestem Natalia i bardzo miło mi jest dołączyć do grona Bloggerów. Dołączyłam do was z ciekawości a trafiłam tu przy pomocy już wspomnianych przeze mnie komentarzy pod filmem. O jakie filmy chodzi? Od niedawna prowadzę kanał na You Tube pod nickiem Kosmetyka89 i robię tam prawie wszystko.Wykonuję filmy w dziedzinach: Stylizacja Paznokci, Stylizacja Makijażu, Stylizacja Fryzur,Haule i Recenzje, Artystyczne Wymysły, Inne, Wycieczkownia, Tagi i blopersy. Lubię to co robię i tym pragnę się z wami podzielić:D 
Mam również swoją stronę internetową na którą nie omieszkam was zaprosić. Dlaczego? Zaraz się tego dowiecie....

Kochani...zaparzcie sobie duży dzban kawy bo widzę że zasypiacie. Ale nie martwcie się. Mimo, że jest 04:40 mam siłę by was troszeczkę zanudzać.  

Obecnie mam dwa blogi, jedną stronę www i portal you tube związany z kosmetologią. Z czegoś trzeba będzie zrezygnować i myślę że będzie to stary blog na poczet obecnego.
Nie wiem, co zrobić jeszcze ze stroną www. Prawdopodobnie podzielę się między www.nailkosmetisch.npx.pl a http://nailkosmetisch.blogspot.com/. 

Na stronie: www.nailkosmetisch.npx.pl prezentować będę treści w poważniejszym i oficjalnym tonie. 
Cała szata zostaje ta sama, tylko dużo czeka mnie jeszcze pracy nad zmianami które chciałabym wykonać. Nie ukrywam, iż strona zajmuje więcej czasu ponieważ HTML, XHTML, CSS, skrypty nie są do końca mi znane. Wszystkiego uczę się na bieżąco. Nie mnie oceniać czy dobrze mi idzie....

Natomiast blog: http://nailkosmetisch.blogspot.com/ będzie bardziej na luzie. Tutaj będę chyba częściej. Nie muszę się bawić  kodami, przesyłanie idzie gładko i sprawnie. Postaram się aby nie opuszczać was, nie zaniedbywać. Mam nadzieję że jeszcze jedno "dziecko" będzie zadowolone z mojej opieki.

Na dzisiaj zakończę swoje powitanie. Już niedługo wrócę tu znowu. Tym razem z nowościami....










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty